אוקראינה: "קוראים לא להגיע לאומן, אך לא נמנע כניסה"

נתי קאליש No Comments on אוקראינה: "קוראים לא להגיע לאומן, אך לא נמנע כניסה"

משרד החוץ האוקראיני מפרסם הודעה בה הוא קורא לחסידי ברסלב שלא להגיע לאומן בראש השנה, אך עם זאת מפרסם הנחיות מיוחדות לאלו שבכל זאת יחליטו להגיע | הפרטים המלאים

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

משרד החוץ האוקראיני מוציא הערב הודעה בה הוא קורא לחסידי ברסלב לא לבוא השנה לאומן.

המשרד מציין, כי אלה שיתעלמו מהקריאה ובכל זאת יבחרו להגיע,  "עליהם להכיר את המצב המיוחד באוקראינה ולעמוד בהנחיות".

"אם תתקבל החלטה לבקר באומן בניגוד להסתייגויות אלו" אומרים במשרד, "יש לקחת בחשבון שבאוקראינה יש משטר צבאי חוקי הקובע מספר תקנות נוספות, לרבות הגבלת חופש התנועה, עוצר, סיורים מתוגברים, איסור על התכנסויות המוניות, וכן סנקציות נגד אנשים שאינם עומדים במגבלות שנקבעו".

כמו כן, הם מוסיפים: "מומלץ לעולי הרגל לקחת בחשבון את מצב התחבורה היבשתית עם אוקראינה. ייתכנו עיכובים משמעותיים בתנועת הרכבות עקב הפגזות מסיביות של מתקני תשתית תחבורה; היעדר צוות רפואי ומוסדות רפואיים מספיקים למתן טיפול רפואי במקרי הצורך, ואפשרות שתחול רגולציה נוספת על כניסה (רישום מקוון לקבלת אשרת שהייה)".

שלומי אלישע סמנכ"ל הצלה אוקריינה אומר לקול חי":  "אנו עוקבים אחר ההתפתחויות ונערכים בהתאם לחוק הצבאי וחוקי המדינה ומכבדים כל החלטה של הרשויות וממשיכים בתפילות למען הניצחון של אוקראינה במערכה
וכמו כן אנו קוראים לציבור השוהה באוקראינה בזמנים אלו הבאים לפקוד את המקום להקשיב לחוקים ולכבד את חוקי המדינה".

כזכור, מוקדם יותר היום דיווחנו כי רבים מחסידי ברסלב חוששים מסגירה אפשרית של הגבולות, וכבר הגיעו לאומן, ובכוונתם לשהות שם עד ראש השנה.

 



0 תגובות